[openstandaarden] Trends en softwarepatenten

Wiebe van der Worp wiebe at viaisn.org
Wed Aug 6 20:30:01 CEST 2003

Wat ik wilde suggereren: Bied bezoekers de gelegenheid de links te
bezoeken zonder dat het je onafhankelijkheid aantast.

En in hoeverre is openstandaarden wel onafhankelijk? Zegt de naam niet
gewoon dat wij helemaal niet onafhankelijk zijn? Vrijschrift is ook niet
onafhankelijk (maar respecteert propritary wel zolang wij ook
gerespecteerd worden en IP geen sta in de weg is voor ons), en ik denk
dat het goed is om je duidelijk te profileren.

--
Wiebe van der Worp

+31 515 54 34 34
profit:                 non profit: