[openstandaarden] Trends en softwarepatenten

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Aug 6 23:19:57 CEST 2003

On Wed, 6 Aug 2003, Wouter Vanden Hove wrote:

> Hebben wij al _ergens_ een imago?

Toch wel :-) Ik ben bijvoorbeeld adviseur van een aantal overheids-IT
groeperingen (gemeenten bijv.), en daar kent met openstandaarden.be
wel.

> Wij zijn dus _voor_ patentvrije standaarden,
> niet tégen patenten in standaarden.
Dit is wel een geval waar er weinig verschil is tussen de twee :-)

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480