[openstandaarden] artikel standaard

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Aug 19 10:46:15 CEST 2003

On Tue, 19 Aug 2003, Dieter Van Uytvanck wrote:

> vandaag in de standaard: een column van Dominique Deckmyn over swpat.
> Redelijk goed, met een paar bedenkelijke fragmenten, goed voor een
> lezersbriefke.

Post je reactie maar als je wat feedback wenst, of als je een
"officiele" reactie in naam van Openstandaarden.be op het oog hebt.
(Ik denk dat dit een geschikte opportuniteit is om OS.be eindelijk
eens als organisatie te laten spreken!)
In dit geval moet de nadruk sterk liggen op het verband tussen
patenten en standaarden.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480