Re(2): [openstandaarden] Brussels demonstration announce: do nothesitate to forward

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Thu Aug 21 12:28:18 CEST 2003

Op donderdag 21 augustus 2003 12:25, schreef Dieter Van Uytvanck:
> Een compromis: er gaan stemmen op om JURI 20 te laten vallen. In dat
> amendement staat dat het implementeren van communicatiestandaarden
> geen inbreuk op patenten betekent. Vanuit open standaarden zouden we
> een apart persbericht kunnen versturen voor het behoud vann dat artikel.

Dat lijkt me een goede zaak: hoe meer verschillende mededelingen van
verschillende organisaties over software patenten hoe beter trouwens.

Tijl
--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be
jabber: tijl at jabber.org
pgp sleutel: http://vrijzijn.be/Skender.asc

OP 1 SEPTEMBER VALT DE BESLISSING:
STOP SOFTWARE PATENTEN VOOR HET TE LAAT IS!
http://www.softwarepatenten.tk/