Re(2): [openstandaarden] voorstel Persmededeling openstandaarden

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Thu Aug 21 14:28:00 CEST 2003

Mark Van den Borre  (21/08/03  12:07):

<knip>

>P.S. Ik heb een week als individueel, onbezoldigd vrijwilliger voor FFII
>gewerkt. Ben ik door die rol nu niet minder geschikt als
>openstandaarden.be-woordvoerder? Anders had ik me al lang als vrijwillig
>OS.be-woordvoerder gemeld...

Ik denk nu niet dat FFII zo'n negatief imago heeft.

Het volgende staat op hun website als mission statement: "FFII supports the development of public information goods based on copyright, free competition, open standards."

Met zo'n statement denk ik niet dat je schrik moet hebben om als anti-windows, al dan niet terecht ;-), gecatalogeerd te kunnen worden. Ze hebben zelfs een heel gelijklopend programma vind ik. Het is wel interessant om andere meningen hierover te horen. Liever eerst goed nadenken.

mvg,

Wim Stubbe