[openstandaarden] voorstel Persmededeling op enstandaarden

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Fri Aug 22 19:25:16 CEST 2003

On Fri, Aug 22, 2003 at 05:33:30PM +0200, Mattias Campe wrote:

> "Patent on wheel" bracht me bij "circular transportation facilitation
> device":
> http://www.google.be/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=patent+on+wheel+circular+transportation+facilitation+device&btnG=Google+zoeken&meta=

Oppassen met gewone (niet-software) patenten. Het gaat in dat geval
niet om het Europees patentbureau en we moeten ons best niet inlaten
met andere patenten dan op software. Kwestie van "de vijand" geen
munitie te geven. (Hoe stom sommige andere patenten ook zijn)

Dieter

--
Homepage: <http://www.student.kun.nl/dieter.vanuytvanck/>
Neen tegen softwarepatenten in de EU! --> http://www.softwarepatenten.tk/