Re(2): [openstandaarden] voorstel Persmededeling op enstandaarden

Wim Stubbe wim at linuxbabe.be
Fri Aug 22 20:21:28 CEST 2003

Dus we hebben de keuze als voorbeeld tussen:

GSM (duidelijk, en een geavanceerde computer)
wiel (prior art, en toegekend patent maar niet ivm software)
bout (duidelijk, geen patent toegekend maar niet ivm software)

Ik zou dit graag af hebben. Er is niet zo veel tijd over om de persmededeling
nog te verspreiden en dit weekend kan ik er waarschijnlijk niet aan verder
werken.

We kunnen het voordeel van open standaarden (en dus niet gepatenteerd)
duidelijk maken met de GSM. Het wiel kan dienen als argument dat ridicule
patenten wel degelijk toegekend worden.

Persoonlijk zou ik kiezen voor de GSM. Ev. het wiel er bij al vraag ik me af
of we dan niet te veel in de persmededeling gaan plaatsen.

mvg,

Wim Stubbe

--
http://www.openstandaarden.be

Aug 27 Demonstrations against EU Software Patent Plans:
http://swpat.ffii.org/lisri/03/demo0819/index.nl.html