[openstandaarden] DEADLINE: 25/8/03 16u00

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Mon Aug 25 15:59:59 CEST 2003

On Mon, 25 Aug 2003, Tijl Vercaemer wrote:

> -> Om er voor te zorgen dat iedereen de kans krijgt zijn zegje te
> doen zwak ik de deadline wat af: als 3/4 van de mensen die afgelopen
> week geholpen hebben met het samenstellen van dit persbericht
> positief reageren voor 16u, verzenden we het.  Anders wachten we tot
> 10u morgen

Ok, op een opmerking hieronder na:

> vrij beschikbaar zijn, je moet ook het recht hebben om zonder juridische
> problemen deze standaarden te implementeren.  Zo-niet wordt de
> compatibiliteit bemoeilijkt, en de concurrentie vorming in de hand gewerkt.

Concurrentie-vorming is net wat men stimuleert door compatibiliteit,
dus deze zin zit niet juist in elkaar, denk ik. Bedoel je niet het
volgende: "Zoniet worden compatibiliteit en dus ook gezonde
concurrentie bemoeilijkt" ?

Herman

PS Hier is het nog net geen 16 uur :-)
--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480