[openstandaarden] [pvb@tijd.com: Re: Persmededeling: Communicatiestandaarden moeten vrij zijn van octrooien]

ZipKid stefan at zipkid.com
Wed Aug 27 00:19:29 CEST 2003

----- Forwarded message from Paul Vanden Bavière <pvb at tijd.com> -----

From: "Paul Vanden Bavière" <pvb at tijd.com>
To: "OpenStandaarden.be" <info at OpenStandaarden.be>
Subject: Re: Persmededeling: Communicatiestandaarden moeten vrij zijn van octrooien
Date: Tue, 26 Aug 2003 23:23:06 -0000

Beste,

Ik heb al een paar berichten gekregen van jullie. De thematiek is zeer
interessant, maar wat ik graag zou hebben is een niet al te lange tekst over
de problematiek in het algemeen, die ik dan zou kunnen plaatsen in de
rubriek Discussie van Uitpers of als artikel. Het eerst volgend nummer wordt
vrijdagavond afgesloten, als dit niet meer haalbaar is dan kan het zeker
voor het oktober nummer dat rond 25-26 september wordt beëindigd.

Veel groeten,

Paul Vanden Bavière
Uitpers