[openstandaarden] antwoord voor Uitpers

Dominique Devriese dominique.devriese at student.kuleuven.ac.be
Fri Aug 29 10:30:45 CEST 2003

Tijl Vercaemer writes:

> Die eerste paragraaf is eigenlijk maar een inleiding die ik nu al
> wat aan de lange kant vind.  Maak ik in de rest van de tekst niet
> duidelijk dat dat voor software anders is?

Die indruk had ik ook..

> Ik herrinner me zoiets uit een speech van gisteren, maar misschien
> heb ik dat verkeerd verstaan.

Ik had verstaan dat MS een patent had *aangevraagd*, maar nog niet
bekomen.

> Ik zal het wat voorzichtiger
> formuleren

> "Als Microsoft een patent neemt op dit formaat mag niemand
> anders..."

lijkt me beter.  Of misschien "Microsoft heeft een patent aangevraagd
op dit formaat.  Als het wordt toegekend, mag niemand anders ..."

In elk geval een *heel* goeie tekst..  Ik denk dat je het heel goed
hebt uitgelegd voor de leek.

sjuus
domi