Antwoord op: Re: [openstandaarden] [Fwd: Octrooien an sich ez]

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Sat Aug 30 23:18:35 CEST 2003

On Sat, 30 Aug 2003, Wim Stubbe wrote:

> dan heeft hij duidelijk nog niet gehoord van ghostscript, ghostview, html2pdf,
> .... Een makkie ;-)

Yep, de spec van PDF kan je toch zo downloaden bij Adobe, meen ik mij te
herineren (zou zelfs in de archieven moeten staan).

En met een Word-viewer for Macintosh ben ik niets. 'k Heb wel een halve Mac (de
andere helft is PC ;-), maar zonder MacOS.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds