Antwoord op: Re: [openstandaarden] [Fwd: Octrooien an sich ez]

Mattias Campe mattias.campe at UGent.be
Sun Aug 31 00:27:48 CEST 2003

Geert Uytterhoeven schreef:

> Yep, de spec van PDF kan je toch zo downloaden bij Adobe, meen ik mij te
> herineren (zou zelfs in de archieven moeten staan).

Het staat zelfs rechtstreeks op de site, helaas staat er wel geen
rechtstreekse link: http://openstandaarden.be/teksten/open_pdf Hmm,
jammer dat de link van "Adobe PDF-specificaties (5 Mb, PDF-formaat)" nt
(meer) juist is. Iemand een up-to-date link?

Ook in archieven staan nog links naar wat pdf-makers:
http://openstandaarden.be/maillists/openstandaarden/1932.html (kijk ook
in de follow-ups vr nog meer, we hadden er bijna 20 dacht ik).

Mattias