[openstandaarden] Softwareoctrooien (fwd)

Tijl Vercaemer Skender at VrijZijn.be
Sun Aug 31 00:31:15 CEST 2003

Op zaterdag 30 augustus 2003 18:26, schreef Herman Bruyninckx:
> [...]

Ik had er niet echt bij nagedacht, het ging om een reactie op de
persmededeling, vandaar dat het me logisch leek hem door te sturen.
Ik zal in het vervolg voorzichtiger zijn.

Tijl
--
Tijl Vercaemer
email: Skender at VrijZijn.be
jabber: tijl at jabber.org
pgp sleutel: http://vrijzijn.be/Skender.asc

IN SEPTEMBER VALT DE BESLISSING:
STOP SOFTWARE PATENTEN VOOR HET TE LAAT IS!
http://www.softwarepatenten.tk/