Re(2): [Openstandaarden] OSB op Fosdem

wim.stubbe at b-rail.be wim.stubbe at b-rail.be
Tue Dec 9 09:04:00 CET 2003

Peter Vandenabeele  (8/12/03  16:40):
>On Mon, Dec 08, 2003 at 03:32:40PM +0100, Jan Claeys wrote:
>> At 2003-12-07 20:42, you wrote:
>>  >hoewel we eigenlijk niet het publiek op FOSDEM moeten overtuigen van het
>>  >belang van Open Standaarden.
>>
>> Misschien moeten sommigen wel overtuigd worden dat het beter is bij de
>> overheid op het gebruik van open standaarden aan te dringen dan open source
>> te proberen opdringen?
>>
>> Een presentatie kan daarop inspelen...
>
>Ik stel voor dat jullie een Raph voorstellen om een BoF te organiseren
>rond "Open Standards and Open Source Software in e-Goverment". Daarnaast
>misschien ook een BoF rond "SW patents in EU context".

Dit acronym moest ik ff opzoeken, voor wie hem ook nog niet kent:

>From Jargon File (4.3.0, 30 APR 2001) :

  BOF /B-O-F/ or /bof/ n. 1. [common] Abbreviation for the phrase "Birds
     Of a Feather" (flocking together), an informal discussion group and/or
     bull session scheduled on a conference program. It is not clear where or
     when this term originated, but it is now associated with the USENIX
     conferences for Unix techies and was already established there by 1984.
     It was used earlier than that at DECUS conferences and is reported to
     have been common at SHARE meetings as far back as the early 1960s. 2.
     Acronym, `Beginning of File'.