[Openstandaarden] Discussie ivm Klascement.net nieuwsbrief...

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Wed Dec 10 00:29:30 CET 2003

Op 10-dec-03 om 00:15 heeft Herman Bruyninckx het volgende geschreven:

> Ik weet niet precies wie de moderator is van deze nieuwsgroep, maar
> zou hij (of zij?) zo vriendelijk willen zijn om de postings van Hans
> De Four door te laten, aub?
Is gebeurd. Dat het bijna 4 uur geduurd heeft, is eigen aan de manuele
manier waarop ik spam -nogmaals, enkel spam- filter. Ik beschouw dat
als een dienst aan de abonnees.

Hebben jullie het liever niet, dan kan ik dat ook wel achterwege laten
hoor. Veel minder werk...

Mark