[Openstandaarden] spirit wil ons spreken - mijn voorstel tot antwoord

Steven Noels stevenn at outerthought.org
Tue Dec 16 16:41:09 CET 2003

On Dec 16, 2003, at 3:07 PM, Peter Vandenabeele wrote:

> De vraag rond Vrije Software zou inderdaad best vanuit de
> Open Standaarden bekeken worden (met bijv. ook de interessante
> nuance dat dual licensing een mogelijke interessante combinatie
> is van Free SW en business; op UserLinux kwam onlangs deze
> lijst naar boven van dual license SW; dus het concept dat
> Free SW niet commercieel kan zijn, is bij deze toch wel
> bewezen incorrect denk ik ?

Off-topic and rant:

de vele dual licenses bewijzen IMHO net dat dé Free license (GPL) niet
de ideale licensie is in een commerciële context. Vis noch vlees als
het ware.

</Steven>
--
Steven Noels                            http://outerthought.org/
Outerthought - Open Source Java & XML            An Orixo Member
stevenn at outerthought.org                stevenn at apache.org