Re(2): [Openstandaarden] spirit wil ons spreken - mijn voorstel totantwoord

wim.stubbe at b-rail.be wim.stubbe at b-rail.be
Tue Dec 16 16:48:00 CET 2003

Steven Noels  (16/12/03  16:41):

>Off-topic and rant:
>
>de vele dual licenses bewijzen IMHO net dat dé Free license (GPL) niet
>de ideale licensie is in een commerciële context. Vis noch vlees als
>het ware.
>
></Steven>

Nee, vis én vlees volgens mij. Het commercieel project kan altijd verder gezet
worden als de
firma geen interesse meer heeft om zijn product verder te ontwikkelen. Maar dit
is off-topic op deze lijst.

Ten tweede, ben ik die GPL-bashing gewoon beu. Als het je niet aan staat,
gebruik het dan niet. De wereld kan
zo simpel zijn, waarom altijd diezelfde flame-wars opstarten?

Ik heb iets tegen MS, toch doe ik niet aan MS-bashing. Mag ik hetzelfde respect
terugvragen om niet aan GPL-bashing te doen?

met vriendelijke groet,

Wim Stubbe

  NMBS TELECOM - TE 513
  Hallepoortlaan, 40