[openstandaarden] Status van certificatie via www.certipost.be...

Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Mon Feb 3 11:08:35 CET 2003

Sinds begin dit jaar is PostBox CertiPost geworden. Heeft iemand een
duidelijk zicht op de standaarden-getrouwheid van dit initiatief?
Ik zie bij "Inschrijving" bijvoorbeeld het volgende staan:
"Ik schrijf me in.
 Opgelet: Voor het ogenblik richt Certipost zich vooral op
 Microsoft-besturingssystemen en de browsers Internet Explorer 5 en 6.
 Certipost is momenteel niet compatibel met de meeste
 Macintosh-omgevingen. De combinatie Mac + de browser MS-IE 5 is in dit
 geval de beste mogelijkheid. Wij werken echter verder aan de oplossing
 van dit probleem.
"

Herman

PS Ik heb een info-berichtje ingevuld op de website om meer uitleg over
   deze materie te krijgen.

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480