[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Mon Feb 10 14:25:13 CET 2003

On 10 Feb 2003, Koenraad Heijlen wrote:

> 1. Ik had plaats voorzien voor OpenStandaarden.be op FOSDEM (alleen geen
> tijd meer gehad om een reminder te sturen vorige week, waarvoor mijn
> excuses).
>
> 2. zie mijn mailtje met vragen van zonet.

Dank! Maar die vragen stellen dat hebben wij ook al vele malen gedaan.
Constructief, in mijn ogen, betekent: antwoorden formuleren :-)
Maar ik ben er natuurlijk van overtuigd dat je bedoelingen goed zijn. En
je vragen zijn trouwens meer dan terecht. Misschien kan je wel iets meer
uitweiden per vraag wat je denkt dat het antwoord zou moeten zijn om een
onafhankelijke maar geinteresseerde buitenstaander zoals jij een
kwaliteitsvolle respons te geven?

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480