[openstandaarden] testen met verschillende browsers

Geert De Maerschalck geert.de.maerschalck at pandora.be
Mon Feb 10 17:17:50 CET 2003

Ik ben eigenlijk nog maar sedert een half jaartje "open
standaarden-voorstander" geworden, daarvoor liet het me (zoals ook bij de
meesten van mijn collega's) helemaal koud.

Wie kan eens onze website (http://www.boom.be) testen met 'alternatieve'
browsers, en mij de resultaten bezorgen?  Ook de website van onze vereniging
op http://www.v-ict-or.be mag je eens onder de loupe nemen.

Als de testen negatief zouden zijn, zal er niet onmiddellijk veel kunnen
veranderen (om budgetaire redenen), maar we kunnen er natuurlijk rekening
mee houden telkens er ook maar iets veranderd kan worden...

Geert De Maerschalck