[openstandaarden] testen met verschillende browsers

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Mon Feb 10 17:28:58 CET 2003

On Mon, 10 Feb 2003, Geert De Maerschalck wrote:
> Wie kan eens onze website (http://www.boom.be) testen met 'alternatieve'
> browsers, en mij de resultaten bezorgen?  Ook de website van onze vereniging
> op http://www.v-ict-or.be mag je eens onder de loupe nemen.
>
> Als de testen negatief zouden zijn, zal er niet onmiddellijk veel kunnen
> veranderen (om budgetaire redenen), maar we kunnen er natuurlijk rekening
> mee houden telkens er ook maar iets veranderd kan worden...

Met Galeon werkt hij (zo op 't eerste gezicht) als ik JavaScript heb aanstaan.
Anders krijg ik niks te zien, behalve onderaan `Geoptimaliseerd voor NS en MSIE
4.0 en hoger | Schermresolutie 800X600 | Design door DigiPoint NV/SA  | U bent
bezoeker nr. XXXXX'.

Met Lynx krijg ik 3 frames, waarvan de eerste 2 leeg zijn en de derde de
sluikreclame voor NS en MSIE 4.0 bevat.

Gebuisd ;-)

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds