[openstandaarden] testen met verschillende browsers

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Mon Feb 10 17:30:51 CET 2003

On Mon, 10 Feb 2003, Geert De Maerschalck wrote:

> Wie kan eens onze website (http://www.boom.be) testen met 'alternatieve'
> browsers, en mij de resultaten bezorgen?
Ik _lijk_ alles te kunnen gebruiken onder Mozilla/Galeon, maar zeker ben
ik daar dus niet van :-) Op de startpagina krijg ik wel al dadelijk een
aantal menu-items uitgeklapt: jeugd, sport cultuur, enzo.
De onderste link "start hier" doet niets.
(Een screenshot staat op
 <http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc/tmp/boom.png>)

> Ook de website van onze vereniging
> op http://www.v-ict-or.be mag je eens onder de loupe nemen.
In mozilla werkt hier de knop naar het forum niet rechtstreeks; ik moet
hem expliciet openen naar een nieuwe tab. De andere keuzes in diezelfde
rij werken echter wel :-)

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480