[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Feb 11 00:59:53 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, Wouter Verhelst wrote:

[...]
> Heb je een voorstel voor een datum, of zo?

VOlgende week woensdag, 19 februari, 20u30, Leuven, ergens in een cafe
bij het station.

[...]
> ... is dit niet van toepassing. Ik probeer net die autoriteit (*binnen*
> openstandaarden, that is) te vermijden. Dat betekent echter niet dat we
> ons niet mogen organiseren...

Akkoord. Ik zou het in mijn woorden durven herformuleren als het
defieren van "rollen", die zouden moeten uitgevoerd worden.

Herman

PS Ik vermoed dat weinigen tot hier mee zullen gelezen hebben...

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480