[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Tue Feb 11 03:01:35 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, Dieter Van Uytvanck wrote:

> Kortom: een rechttoe-rechtaan aanpak is wat we nodig hebben. Ik
> probeer sowieso verder te werken aan mijn voorlopig voorstel voor een
> basismanifest (maar ik kan niets garanderen qua deadlines):

Deze conclusie lijkt sterk op de mijne ;-)
Laat ons even een stap terug zetten en de doelstelling van OS
(voorsommigen misschien opnieuw) neerschrijven in een manifest of in een
MoU. Van hieruit kunnen we pas aan faze 2 beginnen.

Al het andere gediscuteer is volgens mij nu te prematuur.

Tot hier mijn betoog.

Frans

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20