[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Tue Feb 11 12:58:47 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, Herman Bruyninckx wrote:

> Dit soort dossiers zouden erg nuttig zijn, maar het maken ervan is
> arbeidsintensief... Ik hou die dingen zeker niet tegen, maar verwacht
> niet dat ze zullen gerealiseerd worden.

Dat is waar, maar meestal zoekt er iemand wel uit _waarom_ het niet open is en
post dit op de mailinglist.

Bovendien kan je telkens een groot stuk recycleren (introductie, over IE en
Windows[*], Open Standaarden, ...). Dus met een template en wat copy-'n-paste
van de mailinglist kom je al heel ver.

[*] Welke `grote' site discrimeert de IE-gebruikers? :-)

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds