[openstandaarden] De toekomst van Openstandaarden.be, try 2

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Feb 11 21:28:38 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, Sven Vermeulen wrote:

[...]
Bedankt voor de poging tot synthese.

> Het samenvatten van de ideeen omtrent deze onderwerpen is perfect mogelijk,
> maar ze dragen niet bij tot enige conclusies. En zonder conclusies zijn we
> niet veel.

Dus schakelen we over naar "open source" mode: niet proberen te
palaveren tot er een consensus uit de bus komt, maar degene(n) die echt
dingen doen bepalen wat er gebeurt, en de rest moet maar voor de
"patches" zorgen.

Ik doe een poging:
we vergaderen volgende dinsdag, om 20u30. We spreken af in de
lokettenzaal van Brussel Centraal, en gaan dan naar de lobby van een van
die hotels in de buurt.
Wat gaan we doen:
- de definities van open standaarden beter beschrijven.
- twee dossiers (verder) klaarmaken: webpagina's, elektronische documenten.
Als er vier anderen akkoord zijn vind ik dat me moeten doorgaan.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480