[openstandaarden] Open standaarden en accessibility

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Feb 12 14:13:13 CET 2003

Een blinde kennis van mij is uitgenodigd om een track te vullen op de
FOSDEM van volgend jaar over accessibility. En hij zoekt iemand die
verstand heeft van het verband tussen open standaarden en
blinden-accessibility, om die track voor te bereiden. Is er zo iemand in
dit publiek? Ik weet dat OS.be een dossiertje hierover heeft, maar is
dit representatief voor de stand van zaken?

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480