[openstandaarden] Open standaarden en accessibility

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Feb 12 16:51:41 CET 2003

On Wed, 12 Feb 2003, Frans Gerbosch Consulting wrote:

[...]
> Dan van Osvaldo ?
Inderdaad.

> Maar hij kent jou wel en je zou hem ook al moeten gezien hebben met zijn
> geleide hond in Leuven. Hij gaat je zelf nog wel contacteren.
> (Ik had hem net aan de lijn.)
Ik ken hem. Als het tenminste die is die al eens op de L2U vergadering
is geweest.

In ieder geval is Peter de aangewezen persoon om het accessibility
dossier van openstandaarden.be geloofwaardigheid en inhoud te geven :-)
Tesamen met een ander lid, Jan Moesen (die zijn eindwerk hierover
maakt).

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480