[openstandaarden] Samenvatting en conclusies over discussie "Toekomst van Open Standaarden"

Philip Paeps philip at paeps.cx
Thu Feb 13 21:49:09 CET 2003

On 2003-02-13 20:02:17 (+0100), Frank Van Damme <frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be> wrote:

> Ik ben ook eerder voor het website-idee. Weg mailing lists ;)

Zo ver zou ik niet gaan :-)

In ieder geval is het wel een vaststaand feit dat De Meeste Mensen[tm] liever
één berichtje op een website gaan lezen, dan er honderd spontaan in hun
mailbox zien verschijnen.

> hij: ik stuur wel eens iets naar een mailing lijst.
> ik: ik ook, nieuwsgroepen en mailing list, redelijk wat zelfs. Hoeveel
> traffiek krijgt gij zo per mail?
> hij: redelijk veel, toch wel 2 of 3 mails elke dag (!!!!!)
> ik: Uh, gij noemt dat veel? Ik heb het hier wel over 2 a 3 HONDERD mails per
> dag, als 't niet meer is.

Mmm, ik ga niets zeggen over mijn mailstats op sommige lists :-o

 - Philip

--
Philip Paeps                                          Please don't CC me, I am
philip at paeps.cx                                       subscribed to the list.

  A promiscuous person is usually someone who is
  getting more sex than you are.
  		-- Victor Lownes