[openstandaarden] Veelgestelde vragen, kladversie

Sven Vermeulen sven.vermeulen at rug.ac.be
Wed Feb 26 09:44:15 CET 2003

Ieps,

Ik ben een tekst begonnen met daarin de samenvatting van de relevante
discussies aangaande openstandaarden die op deze mailinglist gevoerd zijn.

Op dit moment denk ik dat enkel de discussie aangaande "de grote massa"
relevant is, bijgevolg heb ik dan ook enkel deze nog maar toegevoegd.

De URL is http://www.openstandaarden.be/teksten/mailfaq/draft en is enkel op
die manier bereikbaar (nog geen links).

Heeft er iemand een concrete samenvatting aangaande de MSN-discussie? Ik weet
te weinig van het onderwerp om hier een conclusie over te schrijven die OSB's
standpunt kan worden, maar ik wil gerust proberen.

Zou het interessant zijn om een pagina "Standpunten" te creeren waarin dan
case-by-case alle samenvattingen van de discussies op gelinkt staan (na
goedkeuring uiteraard)? Of is het de bedoeling dat het dossier-systeem dit
implementeerd?

Mvg,
	Sven Vermeulen

--
	Fighting for peace is like fucking for virginity.