[openstandaarden] [stijn@decursor.be: interview deCURSOR]

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Mon Jan 6 15:53:21 CET 2003

On Mon, 6 Jan 2003, Frank Van Damme wrote:

[...]
> Het idee komt, als ik het me goed herinner, van ene Geert Uyterhoeven,

"...ene Geert Uytterhoeven...": is wel wat denigrerend voor een van de
meest actieve Linux kernel hackers in Vlaanderen :-)
En ik denk dat de met twee "t"s is.

[...]
> Standaardisatie binnen de ICT wereld is erbarmelijk slecht

Misschien laten we beter de "C" eruit, omdat net in de
communicatie-sector standaarden zo succesvol zijn!
Of haal die sector aan als goed voorbeeld.

[...]
> Correcties/aanvullingen welkom. Ik heb er wat stuff van jullie in
> verwerkt (de reactie van Herman vond ik wel goed maar wat ingewikkeld
> :-) )

Hela!

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480