[openstandaarden] een belangrijke stap voor Open Source aan de Vlaamse overheden

Geert De Maerschalck geert.de.maerschalck at pandora.be
Fri Jan 10 17:02:02 CET 2003

Mattias,

Dat zijn natuurlijk de discussies die we gaan voeren in de V-ICT-OR
werkgroep!  Zelf moet ik ook nog veel leren in dit verband, en dat doe ik
via deze mailing lists en via de werkgroep van V-ICT-OR.  Deze werkgroep
heet voorlopig 'werkgroep vrije software', maar in de installatievergadering
van 22 januari e.k. gaan we een geschikte naam kiezen.

Geert