[openstandaarden] [stijn@decursor.be: interview deCURSOR]

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Sat Jan 18 16:29:35 CET 2003

On Sat, 18 Jan 2003, Dieter Van Uytvanck wrote:

[...]
> Inderdaad; ik zou het op dat gebied zo algemeen mogelijk houden, iets
> van 'er is interesse voor onze doelstellingen vanuit de politieke hoek'.
>   Het is idd. niet de bedoeling van ons aan 1 of 2 partijen te verbinden.

Idd. Naast het politieke luik kan je ook een federale administratieve
link vermelden: het fedict.be is zeer bekommerd om open ICT standaarden.
(Dixit de voorzitter, Peter Strickx, op een open source forum vorige
woensdag.)
Meer moet daar niet over gezegd worden, maar het wel het vermelden
waard, omdat Fedict raadgevend is voor alle federale ICT.

Herman

--
  K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://people.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480