[openstandaarden] MS en open standaarden

ZipKid zipkid at zipkid.com
Thu Jan 23 00:54:04 CET 2003

On Wed, Jan 22, 2003 at 09:24:27PM +0100, Onno Timmerman wrote:
> Ik ben benieuwd wat Microsoft onder openstandaarden zal verstaan. Zal het
> volledig open zijn of deels.
> Bovendien gaan ze nu keihard in het offensief tegen GNU/Linux.
> Vooral het aansprakelijkheid baart me toch wel enige zorgen. De vlaamse IT
> verantwoordelijke wist me te vertellen dat hij absolut niet zeker was van vrije
> software omdat je niet weet wie aansprakelijk was.
> B. Kuhn van FSF wist me te vertellen dat indien België de overeenkomst van, (ik
> geloof) Bern heeft onder tekend dat wel snor zat. Ik heb wegens tijdsgebrek hier
> nog niet dieper op kunnen ingaan.
> [...]

Laat die persoon eens om het even welke MS EULA doorlezen....
Daarin staat zeer duiddelijk dat MS NIET aansprakelijk gesteld kan
worden op ook maar enig vlak voor hun software en voor de data die
eventueel verloren gaar door fouten in de software. Dit is dus een enorm
duidelijk voorbeeld van MS FUD (Fear Unceartainty & Doubt)
	verspreiding...

	ZipKid

--
#  Stefan - ZipKid - Goethals - http://zipkid.com - stefan at zipkid.com  #
# Linux User Group West Vlaanderen  # Vereniging voor Open Standaarden #