[openstandaarden] html van powerpoint 9

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Wed Jul 23 12:02:22 CEST 2003

On Wednesday 23 July 2003 05:46, Wouter Vanden Hove wrote:
> Ik bezoek een site waarbij gewaarschuwd wordt dat
> "This presentation was optimized for more recent versions of Microsoft
> Internet Explorer."
> http://www.downes.ca/files/one_standard_files/error.htm
>
> Deze html-pagina's zijn afkomstig van PowerPoint 9.
> Er is helemaal niets te zien van de presentatie [Mozilla 1.4]
> Is dit afhankelijk van bepaalde instellingen in PowerPoint?
> Of is dit altijd zo?

Geen idee, bekijk hem eens met Internet Explorer, dan weet je 't. Mar de
laatste keer dat ik zo een "site" te zien kreeg kwam de tekst op de raarste
manieren het browserenster binnengevlogen. Weet niet meer of ik die toen met
IE bekeken heb of met een Gecko-gebaseerde browser.

--
Frank Van Damme    http://www.openstandaarden.be