[openstandaarden] Verslag Vlaams Parlement ivm VRTnieuws

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Fri Jun 27 22:19:24 CEST 2003

Bram Vandoren wrote:

>Komt hun definitie van 'open standaard' wel overeen met de onze ?
>
>Bram.

Die difinitie van openstandaarden die de Vlaamse overheid hanteert heb
ik een aantal maanden geleden verzonden. Je kan het ook ergens op de
website van Vlaamse overheid terug vinden.
Het gaat eigenlijk vooral over een minimum en http, smtp protocollen dat
ze als open standaarden beschouwen. Over andere zaken dat zulke
protocollen werd er niet gesproken. Hoever die definitie bekend is weet
ik niet.

Onno