[openstandaarden] openstandaarden en overheid

Vincent Touquet vincent at ulyssis.org
Thu Jun 5 17:24:13 CEST 2003

Ik heb vorige week een email verstuurd naar een aantal mensen van de
cd&v om mijn bezorgdheid te uiten ivm. software patenten binnen Europa.

Die mensen zijn Joke Schauvlieghe, Yves leterme en Raf Suys.
Joke stelt nu voor om eens met een aantal mensen rond de tafel te gaan
zitten om het erover te hebben.

Zijn er nog mensen die zich hiervoor willen engageren ?
Herman ? :) Onno (of is dat niet politiek correct :) ?
Sorry als ik iemand over het hoofd zie trouwens (ik volg de lijst
wel, maar de laatste tijd is het nogal druk), misschien nog eens
tijd om een openstandaarden meeting te organizeren ook ?

Kan iemand me trouwens nog eens zeggen voor wanneer de stemming
juist is ? M.a.w. hoeveel tijd hebben we nog ...

mvg,

Vincent