[openstandaarden] openstandaarden en overheid

Onno Timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Thu Jun 5 17:46:22 CEST 2003

Ik weet niet of ik de beste vertegenwoordiger ben om software patenten
te kraken. Ik wil dat gerust wel doen, maar de reactie van CD&V kan
zijn. A sp.a is tegen, Groen is tegen dan zijn wij voor...
Maar heeft Herman daar geen contacten en hij maakt misschien ook meer
indruk als prof.

Zo meteen kom ik wel op de radio over software patenten
http://www.radiocentraal.be/about/index.php 18:00 - 19:00

De stemming. Wordt altijd maar uitgesteld op het ogenblik. Te veel
oneinigheid. Waarschijnlijk gaat ze volgende week door in de juridische
commisie en dan naar het groter assemble in Julie. Als het er dan door
komt hebben we in Europa Software patenten.
Hoe Europa exact werkt blijft mij een raadsel. Die website is één van de
meest ondoorzichtige dingen ooit!
Dus hooguit een week misschien 2 weken. En dan nog een maand. Tenzij
heel de boel uitgesteld kan worden
Ik <b>vermoed</b> dat indien het nog een jaartje kan uitgesteld worden
ze opnieuw mogen beginnen. Dan zijn ze terug bezig tot 2007 of zo iets...

Onno