[openstandaarden] 'postjes'

Kristoffel DE GEEST kristoffel.de.geest at pandora.be
Sat Jun 7 12:33:44 CEST 2003

Wouter Verhelst wrote:

>Ieps,
>
>Net hoorde ik op het laatavondjournaal (toch fijn, zo'n herhalingen) dat
>de VLD net 2 nieuwe ministers aangesteld heeft, waaronder mevrouw
>Patricia Ceysens. Haar bevoegdheden zouden onder andere 'E-Government'
>inhouden.

Ook interessant is de verschuiving voor media, deze bevoegdheid gaat nu
naar Marino Keulen.

>Ik stel voor dat we deze mevrouw op de hoogte brengen van ons bestaan,
>en de valkuilen die er zijn op het terrein. Met een beetje geluk krijgen
>we ze zo ver dat ze het gebruik van gesloten formaten actief zal
>bestrijden :-)

Ook deze meneer op de hoogte brengen? Alhoewel: hij was reeds secretaris
van de commissie voor cultuur, media en sport.
    http://www.marinokeulen.com/home.htm

http://www.vld.be/DesktopModules/Contact_Manager_ContactDetails.aspx?contactId=81&mid=197&tabid=50&pageindex=3&pageid=60

Kristoffel DE GEEST