[openstandaarden] 'postjes'

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Sat Jun 7 12:55:25 CEST 2003

> Zij heeft zich voordien geprofileerd toen ze zwanger was om het
> parlement thuis te volgen met afstands werken. Sinds dien profileert ze
> zich een beetje op E-gov. Valt nog maar af te wachten of ze ook het
> fijnere van snapt. Hopelijk wel!

't worden interessante dagen.

In oktober heb ik een stage bij het Vlaamse e-government project, en nu komt
daar een nieuwe minister de plak zwaaien. btw, Patricia Ceysens heeft ooit
mijn middelbaar schooltje eens aangedaan op een projectdag over politiek (de
moeder van alle verkiezingen weet je wel), en ik kan niet zeggen dat ze een
slechte indruk naliet.

Nu ja, het loopt wel los :)

--
Frank Van Damme    http://www.openstandaarden.be