[openstandaarden] softwarepatenten: stemming op 30 juni!

Vincent Touquet vincent at ulyssis.org
Fri Jun 20 17:02:58 CEST 2003

On Fri, Jun 20, 2003 at 04:49:24PM +0200, Dieter Van Uytvanck wrote:
>- Te zien aan de reacties op BCOL, lijkt het me wel haalbaar om een
>ludieke actie aan het Europees parlement op te zetten. Iets in de zin
>van "softwarepatenten? over mijn lijk!" en dan daar "zwaar verminkt"
>daar gaan liggen bij de ingang of zo. Het hangt er natuurlijk ook van
>af waar het parlement zit (Brussel? Straatsburg?) volgende week.

Akkoord, nadat we alle andere kanalen ten volle aangesproken hebben ;)

Ik ben nog bezig te zien hoe ver het staat met de MEPs van de CD&V.
Spijtig genoeg zijn recent de emails van dekamer geannulleerd, van de
mensen die er niet meer zetelen waaronder Joke Schauvlieghe waarmee
ik contact had (die wou er eens mee spreken met de rest van CD&V).

Volgens mij moeten we bij de VLD nog iets meer gewicht in de schaal
leggen, hoe stond het met die VLDster uit Leuven (Patricia Ceysens ?)

't is idd. 5 voor 12, ik heb geen zin om de rest van mijn leven
rond te lopen wetende dat ik er iets meer had kunnen tegen doen
(zonder dramatisch te willen klinken).

mvg,