[openstandaarden] brief & ososs

Eric Smets es at fks.be
Thu May 15 09:08:11 CEST 2003

Beste,

Een deel van het bulletin der aanbestedingen heeft frames.

http://www.just.fgov.be/bul/buln.htm

Eric

Eric Smets                                    eric.smets at fks.be
FKS bvba - Formal and Knowledge Systems       http://www.fks.be/
Luikersteenweg 65                             Tel:  ++32-(0)11-21 49 11
B-3500 HASSELT                                Fax:  ++32-(0)11-22 04 19