[Fwd: Re: [openstandaarden] brief & ososs]

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Sun May 18 14:19:23 CEST 2003

On Sat, 17 May 2003, Ward Vandewege wrote:
> Ja, goeie vraag. Ik denk inderdaad dat er beter iets uit de bus komt dat
> swpats nog eens duidelijk verbiedt - of eventueel, zoals MEP McCormick
> voorstelde, duidelijk bepaalt dat schrijven (en verdelen!) van software geen
> inbreuk kan maken op een software patent. Ik denk ook dat het niet erg
> realistisch is te verwachten dat we dit voorstel tot richtlijn gewoon gaan
> kunnen kelderen.

Als schrijven en verdelen van software geen inbreuk kan maken op een software
patent, wat is dan nog het nut van een software patent? I.e. wat is dan wel een
inbreuk op een software patent?

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds