[openstandaarden] nieuwe vrtnieuws.net

Ward Vandewege ward at pong.be
Wed May 21 14:46:52 CEST 2003

On Wed, May 21, 2003 at 02:35:31PM +0200, Kristoffel DE GEEST wrote:

> Ik kan nu ook de video-beelden en geluidsfragmenten niet meer consulteren.
> Er komt steeds een popup-window met als  bericht:
> MEDIA KAN NIET CORRECT AFGESPEELD WORDEN. UW MEDIAPLAYER IS EEN TE OUDE
> VERSIE. GA NAAR SITE-INSTELLINGEN OM EEN ANDERE SPELER TE KIEZEN OF EEN
> RECENTERE VERSIE TE DOWNLOADEN.

Had ik ook.

> Ik gebruik 'mplayerplug-in v0.71 handles QuickTime Windows Media Player
> Plugin' in Mozilla 1.3 (Linux 2.4.20-18)
> Tot vorige week had ik geen problemen om de beelden en
> geluidsfragementen te consulteren.
>
> Ik vermoed dat de vrt opnieuw een actie provocatie gestart is . Beginnen
> we terug met petities, of gaan we andere akties ondernemen?

Hmm, misschien toch beter van er eerst eens mee te praten. Mijn gevoel is dat
ze het niet met opzet doen, maar gewoon altijd de verkeerde partners kiezen
die niet eens beseffen dat er naast MS nog software bestaat. Alhoewel de VRT
dat ondertussen toch wel al zou moeten door hebben.

mvg,
Ward.

> Kan men hier stellen dat de rechten van de consument geschonden worden?
> In dat geval kan men klacht indienen bij het Bestuur Handelsbeleid
> (afdeling bescherming van de consumentenrechten) of bij het Bestuur
> Economische Inspectie (B.E.I.).
>
> Wat denken jullie?
>
> Kristoffel

Ward Vandewege.

- --
Pong.be         -( "In my opinion M$ is a lot better at making money than  )-
Virtual hosting -(    it is at making good operating systems." -- Linus    )-
http://pong.be  -(                        Torvalds                         )-
GnuPG public key: http://gpg.dtype.org