[openstandaarden] nieuwe vrtnieuws.net

Kristoffel DE GEEST kristoffel.de.geest at pandora.be
Wed May 21 16:00:18 CEST 2003

Jan Claeys wrote:

>Dat is dezelfde reden waarom het op Win98 normaal ook niet werkt (ondanks
>dat de VRT beweert van wel).  Je moet een recente WMP hebben, anders kan
>je de nieuwe codecs niet installeren, volgens Microsoft omdat de oude API
>geen VBR streaming aankan.  Vreemd genoeg slagen andere codec-leveranciers
>daar wel in voor hun formaten...  (*zucht*)
>Ik krijg met Windows + Mozilla + WMP 6.4 zelfs de "slideshow-versie" niet
>te bekijken...  :-(
>
>Jammer genoeg staan recente WMP-versies niet echt bekend voor hun veiligheid,
> [...]
Ik heb alleen maar wat boerenverstand.

Tot vorige maandag werkte alles vlot.
Vandaag staat bij instellingen een link naar een commerciele site van
Belgacom-ADSL Op deze site wordt ons adsl aangeprezen om ook in de
toekomst de breedbandversie te bekijken !
Ik dacht dat openstandaarden ook iets te maken hadden met vrije
concurrentie. Ik pleit nogmaals om gezamelijk acties te ondernemen.

Kristoffel