[openstandaarden] Verslag Vlaams Parlement ivm VRTnieuws

Marc Leeman marc.leeman at ieee.org
Fri May 30 07:55:38 CEST 2003

> 100% akkoord, voor operating system advocacy bestaan genoeg andere fora.
> Wij zijn met open standaarden en open formaten bezig.

Ik weet dat ik dit zou moeten laten vallen maar ik weet niet wat de
oproer veroorzaakt:

Geert maakte een opmerking ivm GNU/Linux en MacOS X, zonder daar enige
voorkeur of advocacy aan te verbinden.
Ik antwoorde met een van de "IT voorspellingen' van dit jaar, ik zou
moeten zien waar ik die gehaald heb.

Dit heeft niets te maken met bekvechten of advocacy. Het vreemde is wel
dat er hier precies een 'omgekeerde' gevoeligheid geldt nu. soit.

--
	greetz, marc

You saw a creature? What kind of creature? The kind we eat? Or the
kind that eats us?
	Chiana - Through the Looking Glass
     Key fingerprint = 890C E47F 1589 F240 9CC8  C60C 510A 63D3 D356 2DE1
Linux scorpius 2.4.20-xfs-v4l2 #2 Sat Mar 8 19:17:24 CET 2003 GNU/Linux