[openstandaarden] Verslag Vlaams Parlement ivm VRTnieuws

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Thu May 29 20:22:52 CEST 2003

On Thu, 29 May 2003, Jan Claeys wrote:

> Groot gelijk, maar...

> ... je bent hier zelf ook Windows vergeten, en al de rest natuurlijk:
> OS/2, BeOS, ...   (Of mogen wij straks niet meer meespelen ;-)

Ik had niet de intentie een bepaald OS uit te sluiten... wel om het punt
te maken van "bundel de krachten, kijk in een richting en strijd zij aan
zij voor het respecteren van open standaarden." Samen zullen we iets
bereiken, maar als alle kleintjes onder elkaar gaan bekvechten wie nu de
grootste groep van de kleintjes is, wrijft de grootste zich in zijn handen
en doet gewoon zijn zin omdat niemand er hem op wijst....

> :-)
>
> Probleem is natuurlijk dat alternatieve besturingssystemen zo nooit voor
> modale gebruikers geschikt zullen zijn.  Tenzij sites algemeen open
> standaarden of open formaten gaan gebruiken.

> 100% akkoord, voor operating system advocacy bestaan genoeg andere fora.
> Wij zijn met open standaarden en open formaten bezig.

Gelukkig.... En laat ons nu de draad weer oppakken en verder gaan. We
waren, naar mijn gevoel, goed bezig....

Frans Gerbosch

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20