[openstandaarden] vrtnieuws: standpunt ispa

Kristoff Bonne kristoff.bonne at compaqnet.be
Fri May 30 15:20:31 CEST 2003

Gegroet,

Eric Smets wrote:
> Vandaar dat het antwoord van Minister Van Mechelen een antwoord is
> maar enkel partieel op de vraag beantwoord. De VRT onderhandelt met
> Telenet ..., wij hebben als provider niet Skynet noch Telenet.
> Samengevat brutte pech.

Indien zowel belgacom als telenet de dienst WEL aanbieden; dan gaat
tiscali, KPN, enz. -uit concurentiele reden- niets anders kunnen dan ook
hetzelfde te doen.

Zo simpel is het. (Ik vermoed wel dat ze eerst een beetje "ambetant"
doen; gewoon uit principe).

Maar uiteindelijk gaan ze het doen; ofwel zelf; of misschien gaan ze aan
één van de andere ISPs vragen om het (onder betaling) voor hen te doen.
Teleco's zijn het gewoon van dienst van elkaar te kopen. Alle telco's
zijn tegelijktijd concurrent en klant van elkaar.

> Eric
Cheerio! Kr. Bonne.