[Openstandaarden] anne-marie-baeke

onno.timmerman onno.timmerman at s-p-a.be
Tue Nov 4 21:01:28 CET 2003

De sp.a fractie heeft een Fed parlementair de onderwerpen vrije
software, openstandaarden, (copyright) software patenten toegewezen. Het
is  Anne-marie baeke geworden. Op dit moment is ze zich in het onderwerp
aan het werken wat op zich geen makkelijke taak is. Dus een steuntje kan
geen kwaad. Moest je haar mailen wil je dan zo vriendelijk zijn om mij
in je CC of BCC te steken zodat ik op de hoogte ben.
Helaas is haar website niet zo goed te bekijken met Mozilla. Ik heb haar
hier reeds vanop de hoogte gebracht.
De website is www.anne-marie-baeke.be . Haar email
anne.marie.baeke at skynet.be .
Ze heeft ondertussen reeds Fientje Moerman ondervraagt over software
patenten.
Fientje wist niet goed hoe België zich moest opstellen. Ze had het over
een denk tank op Europees niveau die de amendamenten in 4 niveaus heeft
opgesplist te aanvaarden, waar te veranderen, onaanvaardbaar...

Fientje Moerman zou het dossier nu meer naar haar zelf toe trekken.
Later meer hieroven... Er moet ergens een schriftelijk afschrift te
vinden zijn op de site van de Kamer of toch binnenkort.

Onno