[Openstandaarden] Congres

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Thu Oct 2 17:45:16 CEST 2003

On Thu, Oct 02, 2003 at 05:08:53PM +0200, Herman Bruyninckx wrote:
> On Thu, 2 Oct 2003, Peter Vandenabeele wrote:

[...]

> (Case closed? :-) )

ja en neen :-)

neen:

- Het idee om op het congres van de s.p.a iets te doen
  blijft natuurlijk actueel en is niet conflicterend
  met wat deze adviescommissie doet.

- ik denk dat er van buitenaf ook wel inbreng kan zijn
  door een aantal voorstellen te doen die dan voor
  bepaalde specifieke doelgroepen aanspreken.

  Weerom lijkt Steden en Gemeenten in zijn globaliteit
  een redelijk grote (en ook weer conservatieve ??) groep,
  waar je initieel niet zo makkelijk beweging in krijgt ?

ja:

Deze discussie graag op een andere lijst. Graag apart adres
aanmaken zoals voorgesteld. Alternatief kan ik ook een adres
laten maken.

Peter